Uppdatera lite då kanske.....

Midsommar har det varit och det firade jag och Wilma och mamma hos min mormor. God mat och dans runt midsommarstången, väldigt trevligt! =)
Sen på kvällen blev jag hämtad av Chribbe och Svrdis och vi begav oss till deras vänner som firade midsommar i Loftahammar, det bev en lugn men mycket trevlig kväll.

Wilma och Robban har varit och badat massa och dom har haft egentid vilket uppskattas mycket från båda =)

Wilma har haft en heldag själv med Bonusfarfar och Bonusfarmor och Bonusfaster =) Dom åkte till Valla och titade på djuren och och åkte tåg.

Himnabadet åkte wilma och Elin till och det uppskattades mycket av min lilla tös =)

Jag och Wilma har "bott" hos mamma ganska mycket det har varit roligt och vi har myst en massa =)

Kalas hos Ester har Wilma varit på med, ett extra plus var nog att Liam var där ;) Dom ska tydligen gifta sig efter vad hon säger =) Söta söta söta! =)

JAg har haft praktik i fem veckor på Dagvården på Åleryd, för dementa, det har varit roligt OCH tjatigt. ;) Men alla är goa på sitt sätt. =) Sista dagen var i fredags och det känns riktigt skönt att äntligen vara ledig och bara kunna ägna tid till min älsklingsunge, för om fem veckor ca blir det ju konkurans om uppmärksamheten när bebis kommer.

Robban  har skrivit in sig på behandling och just nu orkar jag inte skriva mer om det. Han har varit där i snart tre veckor och kommer hem i mitten av augusti ungefär.

Jag bara önskar att bebis kunde komma ut nu, för nu tycker jag inte det är så roligt att vara tjock längre, har ont, orkar typ inget och usch allt är bara dåligt.. Nerå men längtar som bara den tills det är dax...

Igår var jag och Wilma och hälsade på Robban, han sa grattis till henne och så eftersom han inte fick komma hem idag =(
Sen åkte jag och Wilma till Jenny och Oskar för dom hade dop för lillemannen =) Vi var dock inte med i kyrkan men vi fikade lite och så.

IDAG FYLLER MIN ÄLSKADE ÄNGEL 4 ÅR =D Mammas stora tjej =) Vi har haft lite besök och hon har fått massa presenter och vi har ätit tårta och kakor =) Ett litet kalas som hon tyckte var himla roligt, det riktiga kalaset blir senare på busfabriken, vilket hon redan börjat planera inbjudningarna till ;) Mammas söta!!! <3<3<3<3<3<3<3<3

Aaaa det var lite av det som hänt sen sist har säkert glömt en massa men så kan det vara isf... Ska försöka skriva lite mer dagligen nu.........

Ska försöka lägga in lite kort sen om jag orkar.

Nu ska jag göra annat......

Saknar honom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0