Ett hål i örat =)

Ännu en underbar sovmorgon =) Och en massa mys innan vi klev upp ur sängen, så underbart ♥ Mammas unge ♥

Keso kom förbi på kaffe vilket var himla trevligt =) Och efter en stund kom Jenny med =) Jag, Jenny och Wilma bestämde oss för att åka och käka lunch och Keso begav sig hemåt.
Det blev Maxmat, göttigt =) Sen åkte vi en sväng till Ikano, Jenny shoppade loss på apoteket, haha =) Och jag fick ett ryck att Wilma kanske ville ha hål i öronen =) Och det ville hon ju självklart.. Men, det blev dock bara hål i ena örat eftersom min lilla fegis totalvägra efter att ena hålet var gjort, hon tyckte det gjorde ont, mammas lilla älsko ♥ Men så gick vi en sväng och så ville hon ta det andra hålet så vi gick tillbaka men när hålgrejen kom inom synhåll blev det NEJ!!! Så vi får väl helt enkelt vänta några dagar och så försöka igen, jag får nog komma på någon riktigt bra muta ;) Några förslag?? Hehe... Hon är så söt när man frågar henne - Vill du inte ha hål i andra örat? - Joooo.. - Ska vi ta det någon dag då? - Neeej.. Hehe mammas söto ♥

Nu sover min ängel efter mycket om och men =)

Jag har precis pratat med Robban och det gick bra, utan att jag behöver röka 463435453 cigg nu efteråt. ;)
Personalen på Sensus ringde förut(jag svarade inte). Men Robban sa att dom ville bjuda dit mig på ett "samtal" så jag ska förstå lite bättre... (så att JAG förstår) Hmmmm..... Vi får väl helt enkelt se, det som inte dödar härdar säger man ju!

Tv.n som gäller nu..






Btw, gillar min komentar jag fått, sånt värmer och gör mig glad =) mer sånt ;) hehe :P

du är bland dom starkaste människor ja mött så håll i vid de. tänker på dig gumman! puss

Det tackar jag för!!!!!!!!!! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gå på ett anhörigsamtal,jag lovar det kommer kännas bättre. Framför allt så inser man att man inte är ensam och du kommer få svar på massor frågor som säkert skulle uppfattas som skruvade av folk som inte vart i den situationen.

2009-07-31 @ 09:48:27
Postat av: erika

Ja Anni gå på ett anhörigsamtal nu ;P



Tycker om dej <3 puuss E

2009-07-31 @ 14:19:35
URL: http://lejka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja klart jag ska gå på anhörigsamtal!!! Så att jag som är så oförstående, FÖRSTÅR!!!!!!!!!!!!!!!

2009-07-31 @ 20:17:52
Postat av: angelica

Ja klart jag ska gå på anhörigsamtal!!! Så att jag som är så oförstående, FÖRSTÅR!!!!!!!!!!!!!!!

2009-07-31 @ 20:18:22
Postat av: bvb

ni får gå in i en leksaks affär o kolla ut någon fin leksak wilma kan få efter att hon har tagit hål i örat :) kan funka.

2009-07-31 @ 23:01:10
Postat av: Anonym

jaa, får testa det =)

2009-08-01 @ 10:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0