20minuter om dagen-är bra för magen?

Gårdagen tillbringades mestadels i bilen, sucka! Blev lunch hos mamma och sen gav jag och johan oss iväg mot skåne.. Det var lite långtråkigt men roligt med.. (jag säger) går bilen mätarn ut? (johan säger)Bilen går mätarn ut, jag vet det utan att vi behöver testa. (jag säger) neeeej vi Måste testa. Försöker mig på att övertala johan... (när robban läser så kommer han bli galen, hahaha) men kan säga så mycket att vi missade mantorp och helt plötsligt kom avfarten till linköping, lite för fort tyckte vi, HAHAHAHA.....
Hade ett långt samtal med Erika när jag kom hem. Det var mycket roligt, min Lejka =D <3
"Jag är ju sjukskriven"
"Varför"
"Jag har ju en sjukdom"
"HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA"

Idag har jag varit duktig och betalat räkningar för typ alla pengar jag har, illa men så är det.
Sen bara tagit det lugnt med min älskade unge <3 Vi har promenixat och sen bara myst <3
Nu badar min lilla ängel och sen ska jag försöka lägga henne.

Robban ringde och sa att dom bestämt att dom bara får ringa samtal på 20min varje dag, dom är ju helt jövla sjuka i huvudet. Seriöst.. Vet fan inte vad jag ska säga omet asso.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0