.........

I veckan har jag och Wilma varit hos Keso och varit i lekparken =) , Träffat Martina och varit i Valla =) , Sovit hos mamma och myst massa ♥ , Varis hos Christian =) , Varit och lekt med Tuva =) , Varit i Vadstena =) Mycket trevligheter! =)
Imorn blire att åka till Syster och gratta henne! Sen kanske sova hos mamma beroende på om jag ska med till V-vik.. Wilma och mamma ska iaf åka dit på fredag och jag tror det blir att ja följer med, men inte helt bestämt mig än...........

Har världens mest underbara dotter, älskar så mycket som man bara kan och ännu mer och mer ändå! Finast är min lilla ängel ♥ ♥ ♥

Nu blire nog sängen......

Kommentarer
Postat av: cicci

Heeeej :o) Det är bara bra här.. gick in i vecka 22 idag.. och BF är 4 november.. så om 4 månader lite drygt.. jag hoppas pricka in mellan 23 oktober och 6 november.. 23 fylle rmin syster dotter och 6 brorssonen.. Samma datum vill vi helst inte.. hehe.. hur e de me er.. och när dude du BF??



Kram

2009-06-25 @ 17:55:07
URL: http://ceciliahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0