Järnbrist

Helgen som var så var jag helt ledig från både karl och barn. Wilma var hos sin gammelmorfar och Robban var hos en vän. Det var rätt skönt faktiskt. Spenderade tid med Lejka och Kev. Bara tog det lugnt. Skönt skönt skönt!

Var på MVC idag, två timmar bara sitta och glo, tack Lejka att du var med... <3 Allt såg bra ut förutom att jag hade järnbrist :/ Så det blev en tripp till apoteket och köpa järntabletter.

Nu kollar Wilma film <3 Och jag ska ta tag i köket och göra iordning. Sen göra lite av dom uppgifter jag har kvar...... Suck... Att man aldrig lär sig, varför ska man spara allt till sista sekund. Måste bli ändring på det om jag ska orka nästa termin men en massa plugg och två barn!! Japp japp!

Ett förtroende som försvann, och det förstörde nog fan allt, illa!

Nähä, köket................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0