Regn regn regn... Suck...

Fyyyy vilket jävla skitväder....
Jag och Wilma sov hos mamma inatt... Vi hade en mysig morgon <3 Och sen begav vi oss ut i regnet och ner på stan.. Kollade runt lite, Wilma fick en ny klänning av mamma och så köpte hon en body till bebisen med <3 Jättefina =)
Sen kom Martina och hämtade oss och vi åkte hem och packa till Wilma för att sedan åka och lämna henne hos C&S. Och Robban är kvar i Lidköping denna helg för att jobba! Så jag är helt själv hemma.. Jag brukar ju tycka det är skönt, men idag känns det inget bra, vill ha dom båda hemma hos mig <3 Men jag har styrt lite, städat lite och ska fortsätta med det snart... Mamma och pappa skulle komma förbi en sväng sen.. Brabra!

Det är allt lite roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0