Vart äre fina vädret???

Att det ska vara så tråkigt väder.... Finns ju inget roligt att göra, bara vara inne, för det är ju inte så roligt att vara i lekparken när det är svinkallt eller äta glass och sitta ute och frysa i regnet så man drabbas av köldskador liksom, nää SOL vill jag ha.........

Vi var på busfabriken härom dagen i nrkpg, himla roligt, OCH det fanns en sån sjuk rutschkana, som gick rakt ner, det var knappt att jag vågade åka den och Wilma skulle aldrig fått åka den, inte barnvänlig nånstans... Hmm....!!  Men ungarna tyckte det var superkul =) Även vi vuxna hehe... Fast det fick jag ju äta upp dagen efter (att jag hade roligt) för då och även nu har jag så in i helvetes jävla ont i höfterna, ajajaj...

Har även polat med grannen ;) Hahahaha, skriver inte mer, en rolig lång historia får helt enkelt bli kort =P

Idag har vi haft "prov" i skolan.... Jag fick nog inte godkänt tyvärr men pluggar man inte ordentligt får man helt enkelt skylla sig själv, kun över sina egna handligar är man ju alltid liksom.... Men jag ska göra om det nästa vecka, så plugg plugg plugg plugg blire en del dagarna sokm följer......

Nu ska vi äta mat, PANNKAKOR =D Så himla gott, med grädde och sylt, smarrit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0