Äventyr?

Lämnat och hämtat på dagis, som vanligt!
Var på Viking förut och kollade min piercing i nacken, har som ett sår som varar, ÄCKLIGT! Men det var inget som hade med piercingen att göra utan precis under, skönt de, var ju rädd att jag skulle behöva ta ut den. Så koksaltlösning och en salva som jag inte kommer ihåg namnet på så skulle det vara bra igen på någon vecka, nice det!

Är på besök hos min lunchgäst som jag hade igår, vet ej om jag får skriva namnet så hoppar över det, så det får vara så här lite hemligt, lite roligt för dom som är nyfikna och inte får veta, smile!

Får se om det blir äventyr ikväll, skrattar det skulle vara SÅ roligt, det var så länge sen. Blir nog övernattning också, skönt att slippa vara själv då blir jag ju bara så himla rastlös och även om det inte blir äventyr ikväll så har vi ju alltid varandra isf =D

Vi ska iaf äta kladdkaka sen, SÅ JÄVLA GOTT!!!!!

H E J S ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0