Bebisen sparkar

Dom sista dagarna har varit två skitroliga dagar  =D Haha!
Idag har ja varit med min mor och far, och så Wilma såklart =) Vi har kollat cykel åt mig men den var inget att ha dock... Och styrt lite.. Sen har vi käkat mat, köttfärsås och spagetti, gött! 
Wilma la sig för ca en timme sen, lite mera och hon somna på två sek, herregud, hehe inte vanligt de inte =) Känns som om hon kan vara vaken 24-7 =)
Pratade precis med Robban och sa godnatt och så. Ska gå och göra mig iordning för natten och sen sova, trött.

Bebisen sparkade på riktigt idag, man kände verkligen sparkarna, sååå mysigt =) Har känt den lite förut men då kändes det mest som om jag hade en fisk i magen som sprattla eller som om någon petade mig i magen fast på insidan =)

När jag berättade för Wilma att den sparka slängde hon handen på magen för att känna, (vilket hon inte gjorde då den inte sparka längre) så söt mammas älskling, tror hon tycker det ska bli roligt med en lille-bror/syster =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0