En bra dag =)

Det var trevligt på busfabriken, Wilma tyckte det var roligt som alltid =) Vi lunchade där med, Martina och jag åt bakad potatis och skagenröra, det var himla gott. Wilma åt korv och bokstavs-pommes =)
Efter åkte vi ner till stan och mötte mamma =) Köpte en jacka till Wilma, jättefin var den, åh andra sidan så skulle jag ju aldrig köpa något fult till min älskade dotter ;) Sen köpte jag en ny bikini till henne också, den andra var så himla liten. Klippte mig gjorde jag med, höhö... Men det blev fint, tar ju en stund innan man vänjer sig, men men =)
Träffa Lennie på stan med, det var roligt att se honom, var ju ganska länge sen. Han såg ut att må bra, hejade bara lite på varandra och så innan han var tvungen att springa vidare.
Mamma följde med hem och vi lagade mat, stuvade makaroner och korv, guuud så gottt, var hundra år sen jag åt det.
Nu har jag lagt min prinsessa men hon vägrar att sova, kommer på massa ursäkter för att hela tiden få springa upp...
Har himla ont i ryggen efter styrande på busfabriken och springande på stan, så får väl se hur mkt jag sova inatt =/ Fast nu ni, nu vet jag att det beror på foglossning att jag har ont. Så jag kan ju dock inte göra så mkt åt det =( Men hoppas det går över, annars är det väldigt illa.
Ska umgåsa lite med mamma nu innan hon drar sig hemåt...

HEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0