En heldag med Jenny =)

Lämnade Wilma på dagis vid nio, sen hem och sov lite, trött som jag alltid är. Sen hämta Jenny mig halv tolv och vi åkte till ikea och käka lunch, friterad kyckling och ris och sås, GOTT! Sen kikade vi lite i affärer och jag köpte ett par sommartofflor. Hitta jättesöta skor som jag ville ha men köper dom senare. Kommer nog dock inte kunna använda dom i sommar då det är hög klack och det är ju inte så smidigt att balansera på när man e gravid och har foglossning. Så det blir att köpa dom och ha och titta på och tänka hur fin jag kunde varit =P Sen hämtade vi Wilma på dagis och Jenny solade en sväng så jag och Wilma fikade med Bjura och Helena under tiden. Sen bar det av hem till Jenny, och sen vidare till Motala, haha det är alltid lika kul att åka bil med Jenny och försöka hitta dit man ska, hoho.. Vi leta säker i 45min efter Jet-mack som hon skulle tanka på haha fick ringa Blomberg tillslut och fråga hehe. Sen åkte vi till Blombergs garage, Jenny skulle kolla fälgar till bilen. Vi blev kvar där en rätt lång stund, det bjöds på kaffe och Wilma körde underhållning, styrde som bara den och visade hur fort man kan bli skitig i ett garage utan mecka bil =) MEN skitiga barn är Lyckliga barn ;) OCH det finns ju tvättmaskin! Sen bar det av hemåt. En trevlig och rolig dag =)
Nu sover min lilla vilding och jag ska ringa min älskling och prata lite sen ska jag med krypa ner i sängen.

JAG OCH JENNY =)
 (inte nytagen bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0