!

JOHAN fyllde 25 i fredags, GRATTIS! =) Robban var en stund på hans partaj. Jag kunde dock inte följa med eftersom jag inte hade barnvakt. Så det blev film och mys med min prinsessa istället, love!

Igår var vi på busfakriken med E och K det var trevligt, himla massa folk bara! Sen åkte jag, Robban och Wilma till Linghem till Fredrik och hans dotter. Gick till lekparken en sväng innan vi begav oss till Jenny. Fikade, barnen lekte massa, pratade sex(haha) åt varma mackor, åkte hem, sov!

Idag har Robban städat, TACK älskling. Jag har mest latat mig, har lite ont i magen så har mest legat i sängen. "Druckit kaffe" med Wilma har jag med gjort. =) Ska väl hämta/möta E och K för att sedan åka/gå till Mc.D! Nice! Sen blire väl lugnt resten av dagrn, lekparken kanske också,det har jag ju nästan lovat!

Imorn äre ju skola igen då, heja heja.. Ska börja läsa Hemsjukvård med, det ska bli roligt, hoppas jag =)
Sen Får se vad som händer mera, BYE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0