Fredag

Lämnade Wilmis på dagis och sen hem åh käkade frukost.
Nu är jag och Robban hos Johan och har druckit kaffe och vi ska strax gå och handla lunch, hungrig juh hehe..
Sen blir det datakunskap för min del mellan 13-ca15.30 SÅ roligt, eller INTE! Men ett måste för att få G i skolan så bara att ta sig dit åh görat, japps! Så idag får Robban ta på sig uppgiften att hämta Wilma på dagis =) Sen så hinner jag bara pusse lite på min underbara unge innan hon ska till Carina och Stefan. Så i helgen är vi då barnlediga, får se vad som hittas på, nått måste det bli, annars blir jag så himla rastlös ;)

Kommentarer
Postat av: Fia!

Tack tack gumman! ! :D Det var jättekul igår :D kraaam

2009-03-21 @ 11:22:06
URL: http://fialottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0