Frukost

Kl.8 hoppade Wilma på mig och väckte mig och frågade när vi skulle åka till simhallen, hehe... Sötunge.. Försökte förklara för henne att det var långt kvar innan vi skulle dit, flera timmar,att vi inte skulle vara där förens ett... Det gick en halvtimme lr någe så fråga hon igen hihi... Inte lätt för henne att förstå det här med flera timmar, hon väl ju dit NU, hehe! Plus att hon påminner mig om att jag inte ska glömma handuk till henne, hehe såå söt =)
Vi har inte ätit frukost än, men det är nog dax för de nu, jag är hungrig, Wilma har inte sagt nått om att hon vill äta, men hon är nog hungrig bara att simhallen tar all plats i huvudet =D

hej  så  länge  !  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0