Helgen som varit då!!

I Fredags var Jag, Wilma, Min mamma och Robban i Västervik och grattade min mormor =)
Det var himla trevligt!!! =) Sen åkte Wilma till Carina och Stefan.
Sen på kvällen träffade jag Jim en stund (OCH SJÄLVKLART ÄR JA KÄR I HONOM, ÄLSKAR HONOM REDAN FAST JAG INTE KÄNNER HONOM. SKA NOG FRIA VILKEN DAG SOM HELST! FAST SÄG INGET TILL ROBBAN)
Sen gick hans bil sönder, börja ryka som faen, jag trodde bilen skulle explodera, haha!
Så åkte vi lite med Tollan istället, trevligt, jobbigt dock med fulla människor när man själv e nykter ;)

Lördagen blev lugn, Robbans vän kom hit, Kibbe/Tjitscho haha aaa eller vad han nu kallas =) Drack lite kaffe och sen lyxade vi till de med mat från EUROPIZZA, himla gott va de!
Sen senare på kvällen kom Keso och Stoffe hit=D Vi spelade lite guitar hero jag och keso, boysen vågade inte utmana oss =P haha! Nice kväll iaf!! =)

Idag har vi varit hos Kibbe/Tjitscho och druckit kaffe =)
Sen hämtade vi Wilmis och så handlade vi MAX-mat, goooott =)
Nu ligger Robban och läser bok för Wilma. Han ska snart åka till Lidköping, imorn äre ju jobb som gäller förn.
Nä nu ska ja göra någe annat då, hejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0