Ingen skola idag inte

Nej, istället blev det att åka till sjukan. Bara helt plötsligt imorse började det göra så jävla ont på höger sidan av magen. Jag kunde inte sitta eller ligga eller stå, hur jag än gjorde fortsatte det att göra ont. PANIK, trodde direkt att det var något fel på bebisen. Det är svårt att beskriva smärta men ungefär som om någon eldade inuti min mage. Jag brukar inte börja gråta av smärta, MEN det gjorde jag idag, det gjorde så sjukt ont, läskigt. Som tur va var mamma påväg hit så hon kom precis efter att det onda hade börjat. Jag ringde 112, dom skicka en ambulans och ungefär precis när dom kom avtog mitt onda, det höll bara i sig i 10 min, VÄLDIGT LÅNGA 10min. Men fick iaf följa med till sjukan, gjorde gynundersökning och ultraljud, och allt såg bra ut, vilken lättnad. Dom kunde dock inte säga exakt vad det var som hade orsakat min smärta men dom trodde att det kunde bero på någon blåsa(?) som man får när man är gravid men som ska försvinna i ca vecka 12, men ibland gör den inte det och då när den spricker så kunde det göra ont. Ingen farligt. Så får väl hoppas att det är lugnt nu, ingen smärta jag vill uppleva igen kan jag lova. USCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men nu mår jag bra igen!!!

Efter sjukan gick jag hem och käka frukost, hungrig hungrig hungrig!!!
Sen åkte jag ner till stan och mötte Cilla, fick några uppgifter och så tog vi en kaffe.
Mötte E och sen hämtade vi Wilma på dagis och sen hem och gjorde kaffe och sen vidare till lekparken, så medans Wilmis lekte hade jag och E våran första picknick detta år =) Kaffe och muffins =) Aningen kallt men det va mysigt =)

Nu kollar Wilma film och jag ska nog börja med maten snart. Sen ska både hon och jag lägga oss tidigt, himlans trött är jag!

BYE BYE!!!

Kommentarer
Postat av: Fia!

Hej! Snygg design! :P

2009-03-31 @ 08:49:37
URL: http://fialottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0