nice helg

I fredags kväll/natt var Jag Robban Keso Stoffe och Jonas vid Barnmördarkorset   http://www.paranormal.nu/childkillercross.htm   Eller vi var där fast ändå inte, det gick inte att åka ända upp med bilen för backen som var där, pga is. Det bara gick inte. Så jag bestämde mig för att göra sällskap med Jonas och Stoffe och gå upp, dåligt val, ja ångrade mig ganska fort, det var ju LÄSKIGT! Så vi begav oss hem istället.

Lördagen tillbringades med Robbans vän Kibbe. Han kom hit och vi drack kaffe. Sen samlade vi lite vuxenpoäng och gick runt ån, heja heja, det var ju SUPERFINT väder, SOL!! Sen begav vi oss ut till ÖB och sen vidare ut dit till där han bor,någonstans på landet. Käka mat(från kebeb baren, supergott) och kolla film, tre st faktiskt, bara slappa, det var jättenice!

Idag har bara varit lugnt, slapp slapp.. Och så hade vi en lunch-gäst =D
Robban har precis läst bok för Wilma,så nu äre bara hoppas på att hon somnar ;) Mammas älskade unge <3
Robban ska snart åka till jobbet med, kommer sakna han! Min älskling! <3

Kommentarer
Postat av: nina

slyna du är sjuk

2009-03-23 @ 13:15:20
Postat av: nina

lika sjuk som dej min slyna erika ;)

2009-03-23 @ 14:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0