Simhallen

Simhallen
Jaop där va vi ju som sagt igår då =)
Wilma tyckte det var suuuuuper-roligt =D Hon bada mest i barnbassängen men sprang till stora vågbassängen emellanåt med =) Hon vågade sig ganska långt ut när det var vågor, hehe så ja fick tvinga in henne mot den grundare delen =) Träffade Erika och Johanna med, dom hade tränat, heja dom va duktiga =) Erika försökte få Wilma att åka rutschkana, haha, hon fick henne och dom satte sig och skulle precis åka men NEJ då vill inte Wilma åka hehe... Mammas fegis =P Men rutschkanan i barnbassängen åkte hon med glädje, det är ju ganska mycket mindre med, hehe.. Simma under vattnet och dök gjorde hon med, mammas söta unge =)
Erika, Jag och Johanna åkte Båt-rutschkana med, hahahahah det va roligt =D Ett gott skratt förlänger livet eller hur? =D
(Bilder kommer senare)

Idag har min käre vän Erika roat sig med att klista in mitt huvud på andra kroppar, vilket nöje haha... Kolla gärna in dom vackra bilderna, =P www.lejka.blogg.se

Wilma och jag har varit hos Lasse och druckit kaffe, trevligt trevligt... Brandtsson kom dit med med sin tjejja Ida, så Wilma och hon lekte en stund =)

Nu är vi hemma, mamma ska komma förbi om en stund, alltid lika treligt att mamma kommer =)
Upptäckte precis att Wilmis målat med bläckpenna på hela benen så ska ta och skrubba rent henne nu....

Hej så länge ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0