Tillökning i familjen =)

Robban åkte till jobbet igår.
Hemma från praktiken idag, slappo!
Wilma och jag har myst en jätte massa idag på morgonen/förmiddagen ♥ ♥ ♥
Sen kom mamma hit och vi gjorde lunch, pasta och köttfärsås, gooooott =) Så blev det kaffe på maten med innan mamma begav sig till jobbet.
Sen har jag och Wilma städat litet, hon har kastat pappers-saker som hon inte vill ha... Undra om hon vill ha dom tillbaka sen, illa isf :S
Hihi, vi väntar på tillökning i familjen =D Två söta katter =) Robban ville INTE ha katt, men han är på jobbet så ja smygerköper dom =) Hehe.. Vet att det kanske är dumt, men han kommer ju tycka om dom iaf det vet jag! =) Han skrev ett mess att jag skulle köpa dom bakom ryggen på för han skulle ju inte kunna "slänga ut dom" när han kommer hem.
Så då får det bli som jag vill =)

Hej så länge!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0