Torsdag

Frukost med Erika, haha den lilla bedrägerskan haha ;) efter att ha lämnat Wilma på dagis. Tog sen bussen till mamma, lat, orkade inte gå, känns långt att gå från tannefors till berga faktiskt. Där blev det kaffe och massa prat, trevligt =)
Efter det kom Honken och hämtade mig och vi åkte till Öb och kika lite, tycker det är roligt dära haha, små söta saker som man bara måste ha haha,  åhh vad roligt =)
Hämtade min ängel på dagis och hem och satte på en film, städade lite och sen la jag mig ner för att vila en stund, men vaknade en timme senare typ, då var filmen slut och Wilma hade med somnat. Mysigt! Upp och lagade mat och sen pärlade vi och målade, hon har sån inlevelse när hon målar, berättar vad som händer med tex Spöket Laban och Trollet, som hon målade idag, varför hon målar med en viss färg och så, sötast! =)
Sen kom mamma hit igen =) Mamma mamma älskade mamma =) Robban har varit i Skåne, hämtat ny bil, köpt ny, nice.. Eller aaa, det är en BMW och jag gillar inte BMW.. Usch... Men Robban fick bestämma själv så då fick de bli den. Bättre än den bilen han/vi hade innan iaf! Han är påväg hem nu, men kommer väl inte förens 2 inatt eller någe sånt. :/
Har en massa datauppgifter som ska vara klara imorn, men vet ifan om jag orkar, så är det en del saker jag inte kan göra för jag hittar inte hur jag ska göra, sucka... Fast jag hinner nog göra lite imorn förmiddag, får hoppas de iaf. För sängen är mer lockande än att sitta här..

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0