FredagLördagSöndagMåndag

Inget skrivande i helgen, nope, har inte haft så mkt tid eller ork.
Men nu ska ja iaf ta mig tid att skriva =)

I fredags åkte vi till Kolmården, till tropikariet. Jenny, Oskar och deras barn Tuva och Theo(en liten nybörjare på en vecka=) följde också med, himla trevligt. Wilma tyckte det var lite läskigt ibland, men det gick över.
På vägen hem blev det mat på Mc.D. Och sen hem till Oskar och Jenny för en kopp kaffe. Wilma och Tuva lekte bra tillsammans, jätteroligt =) Jenny gav mig lille Theo i knät, Panik, hehe dom är ju SÅ små och man tror att dom är gjorda av glas, men dom är ju tåligare än man tror så ja vågade hålla och bära honom =) Himla söt! Helt kär ;)
Sen åkte vi hem, köpte sushi och Wilma ville ha Mc.D mat igen, inget annat så det fick hon. Sen blev det mys i sängen och vi kolla på Ebba och Didrik. Sen godnatt.

Några kort på djuren =)
                         

               

                

 
I lördags åkte vi till Pelle och Ylva och barnen och drack kaffe, det var trevligt. Roligt att barnen kommer överens så bra =)
Sen på kvällen åkte Robban till sin vän på poker-kväll. Så jag och Wilma kolla film, åt godis, och bara myste, underbart!

I söndags åkte vi ut till Jenny och Oskar och grattade Oskar som blev ett år närmare 30 ;)
Vi fikade och sen blev det matlagning, Min älskling är en hejare i köket =) Fiskgratäng, SÅ himla gooooooott!
Barnen härjade som bara den, vi fick säga till dom mest hela tiden, men dom hade ju roligt iaf =)


Idag äre måndag, ny vecka nya tag eller vad säger man...
Robban åkte till jobbet i morse kl5. Men jag och Wilma sov längeee =) Till 9.20 Himla skönt! Hon kollar nu barnprogram och vi ska strax göra oss iordning för att sen bli hämtade av Martina och bege oss till Busfabriken =)
Sen ska nog jag träffa min mamma, känns som en evighet sen sist haha.

H E J  S Å  L Ä N G E ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0