Wilma saknar sin pappa

När Wilma skulle lägga sig igår blev det världens liv =( Hon bara vägrade att lyssna och ville inte sova, vad vi än försökte med. Till slut sa hon att hon ville åka till sin pappa. Vad ska jag säga då???? Hennes pappa som har träffat henne 10 gånger på 3 och ½ år. Som inte vill ha något med henne att göra, som säger att det är inte är hans dotter och som skyller på mig att han inte brytt sig om henne. Hur ska jag förklara för henne? Kan ju inte säga att hennes pappa är ett svin och inte vill träffa henne. Ganska svårt. Hon har inte brytt sig speciellt mkt förut om sin pappa, hon vet vad han heter liksom det är väl det ända, kanske att hon känner igen honom på kort. Men nu har hon börjat prata lite om honom, vill åka dit.. Tror hon saknar honom... Vad ska jag göra? Stackars min lilla ängel ♥

Ska ganska snart åka till min kära mor, jag och Wilmis ska käka sen-lunch där =)
Sen ska jag ringa massa samtal och styra lite! Kanske hjälpa mamma att fixa iordning på hennes vind, hon skulle städa dära. Får se vad min rygg säger :S


Här kommer några gamla bilder på min underbara lilla tös =)

Wilma ca 8 månader.


Wilma ca 2 år.


Wilmis ca 2 år skulle jag tro.




Nääää nu ska ja och Wilma slänga på oss lite kläder och sen bege oss......... Hejs!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0