Fredag idag ja.....

Wilma sov hos mamma tills idag så jag och Robban fick sovmorgon, så himla skönt... Det är ju inget man e bortskämd med direkt. Så det blev en lugn morgon, helt utan stress, underbart =) Började med några av mina alla uppgifter, gick sådär, lite segt, men nu har jag iaf börjat och det är ju ett plus ;) Hämtade Wilma vid tre. Har haft väldigt ont i magen och ryggen idag så Robban tog med Wilma till lekparken så jag fick vila. La mig i soffan med datorn, beställde lite bebiskläder, söööööta =) Sen när Wilma och robban kom in igen så spelade dom spel på Wilmas rum, så jag fick fortsätta vila, underbaraste! ♥ 
Sen så kom Freddie och Amanda hit en snabbis och vi drack en kopp kaffe, trevligt!
Och nu sitter jag i soffan med min underbara unge och kollar film, eller jag ska strax mysa med henne och kolla film =)
Popcorn och filmen Alvin och gänget med min ängel, MYS ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0