Här var det länge sen man skrev då...

Förra veckan Var vi i Skåne. Och på skånes djurpark, Wilma tyckte det var roligt =)
Vi var på tivoli med =) Med Oskar och Jenny och deras barn.
Jag och Erika var ute på äventyr med Jenny och folk, NIIIIIISE ;)
Wilma sov hos sin mormor =)

Denna vecka Blev Wilma sjuk i Tisdags och har varit sjuk sen dess. Feber, hosta, ont i örat, jätte snorig. Mammas lilla unge =( Var på VC i fredags och dom sa att det var virus. Idag efter sex dagar med feber ringde ja 1177 och fick en tid på sjukan. Det var lite rött i örat men det skulle förhoppningsvis gå över men i värsta fall kunde det leda till öroninflamation =( Så nu kureras min lilla tjeja med hosmedicin, näsdroppar och panodil. Sover jättedåligt på nätterna =(
Annars denna vecka har jag varit i skolan och Robban (min stjärna) har varit hemma med Wilma, TACK!

Veckan som kommer  *Hoppas Wilma blir frisk!!. *Skolan. *Göra klart alla skoluppgifter + datauppgifter. *Hoppas på fiiiiint väder, så man kan sooola. =) *Bus med Erika(?) =D

Bilder kommer sen lr på facebook.... 



Fast en på min mage måste jag ju lägga in, börjar bli STOR hehehe.... Det är lite roligt dedär, är nog inte lika stor på morgonen som på kvällen när ja smällt i mig en massa mat och onyttigheter under dagen hehe... Mer svullen på kvällen om man säger så =P


 (täckte över min tatto lite fint sådär med veckan istället ;)


Bye.........


Kommentarer
Postat av: Cicci

ååååh mysmage då.. jag läntar tills min är sådär gigantisk!!! ..Kram Cicci

2009-06-02 @ 00:50:04
URL: http://ceciliahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0