Björn och Liam på besök =) // Måndag!

Björn och hans son var ju här igår som sagt och denna lilla söta skitunge kunde man ju inte bli annat än förälskad i ;) Wilma tyckte det var sådär emellanåt att inte få stå i centrum hela tiden. Men det är ju bara att hon vänjer sig med tanke på att hon ska bli storasyster och då kan hon inte få all uppmärksamhet hela tiden.. Hon kommer nog vara svartsjuk min lilla ängel. Fast jag tror ju hon kommer tycka det är roligt med, eller det vet jag, bara hon får vara med mycket =)
Iaf när dom var här, fikade vi, jag tog kidsen till lekparken medans Robban och Björn var hemma och spelade guitar hero och kolla datorn osv... Sen käkade vi mat, spelade mer guitar hero, en helt jätte trevlig dag, me like! =)

Här kommer lite bilder =D

 Lilla Liam (eller liten, 10månader=)
   
 Wilma och Liam =)

 Wilmis =)

 Jag och Liam =)

 Wilma =)

 Liam var lite för liten för gungan, men han tyckte det var superkul, han tittade mest på Wilma som gungade och skrattade massor =)

 Mammas galna unge, gungar med jättehög fart. Här ser det ut som om hon ska trilla av med det gör hon inte.

 Sötungen tuggar på gungan =)

 Det går ju inte gunga normalt inte ;)

 Mammas klätterapa =)

 Robban och Liam =)

 Sööööt ♥

 Mammas älskade unge ♥

Japp, det var gårdagen det. Skulle publicerat detta igår men datorn ville inte riktigt!






Idag äre måndag, japps japps... Lämnat Wilma på dagis. Käkat frukost. Sitter här. Ska nog vila en stund, en liten liten stund innan jag tar tag i skoluppgiterna. Jaao, så får det nog bli... Får se vad resten av dagen bjuder på för någe.....

Bye så länge.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0