Barnen växer =)

Igår var jag på BVC med barnen, 4års kontroll med Wilma. Vägning, mätning, hörseltest osv... Duktig var hon =) Hon vägde 17.6 och var 107.5 lång... Shit vad fort tiden går alltså, mammas stora tjej =) Mira vägde 4290 och var 56.5 lång =) ♥

Sen åkte vi hem till Erika och Kevin och käkade lunch, tunnbröd med korv och gurka, hur gott som helst, yummie!! Efter det begav vi oss till Busfabriken =) Det var trevligt! Skönt att Wilma och Kevin är så stora att dom leker själva utan att behöva ha oss mammor på sig hela tiden ;) Viss är det roligt att leka det tycker ju även jag, men ibland kan det vara skönt att bara sitta och ta det lugnt med!




Lämnade Wilma på dagis idag och begav mig sen hem till mamma där det blev frukost och kaffe! Tanken var att jag skulle göra mina skoluppgifter men bestämde att jag tar det i helgen istället... Våran dartor hemma är cp så internet funkar inte så då måste jag åka till mamma och plugga.. Är det inte internetet som inte fungerar så är det datorn......... Blir man trött eller??

Ikväll blir det plocka och städa lite, ta hand om tvätten och sådana roliga sysslor....

Kanske att vi också får hem våran nya lilla familjemedlem???? =) (om inte robban sätter stopp för mina planer;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0